- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro nadnárodní společnost v oblasti řešení automatizace a elektroinstalací hledáme nového
launch managera v oblasti facility projektů. Specializace je soustředěna na služby ve výrobním
průmyslu. Továrny zákazníků a jejich infrastruktura jsou jádrem všech služeb - od plánování
přes údržbu až po modernizaci a digitalizaci s různými zakázkami. Existující pobočky jsou na
více než 350 pracovištích na čtyřech kontinentech. Záleží zde hlavně na kvalitě a lidských
hodnotách.
Náplň práce:
● Implementace a vedení projektů - náběh a rozjezd (správa budov)
● Plánování, řízení a koordinace projektů
● Řízení harmonogramu
● Hlídání rozpočtu a kvality
● Reportování stavu projektů facility manažerovi a být jeho pravou rukou
● Spolupráce s interními týmy a externími dodavateli
● Cestování napříč ČR (aktuálně Jihlava, České Budějovice, Mikulov) - on-site u
zákazníka
● Kontrola kvality
Požadavky:
● VŠ/SŠ technického směru (preferované elektro)
● Anglický nebo německý jazyk (slovem i písmem)
● Seniorní zkušenosti z IFM, FM
● Silná osobnost a časová flexibilita pro cestování
Benefity:
● 13. plat
● Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hod./týdně
● Stravenkový paušál 124 Kč/den
● Týden dovolené navíc (25dní)
● Sick days 2dny/rok
● Příspěvek na penzijní připojištění 800Kč/měsíc
● Věrnostní odměny a odměny při životních událostech
● Možnost kariérního růstu a školení
● Jazykové kurzy (angličtina/němčina)
● Práci ve stabilní nadnárodní společnosti
● Služební automobil
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.