- 49 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro nadnárodní společnost v oblasti řešení automatizace a elektroinstalací hledáme nového
launch managera v oblasti facility projektů. Specializace je soustředěna na služby ve výrobním
průmyslu. Továrny zákazníků a jejich infrastruktura jsou jádrem všech služeb - od plánování
přes údržbu až po modernizaci a digitalizaci s různými zakázkami. Existující pobočky jsou na
více než 350 pracovištích na čtyřech kontinentech. Záleží zde hlavně na kvalitě a lidských
hodnotách.
Náplň práce:
● Implementace a vedení projektů - náběh a rozjezd (správa budov)
● Plánování, řízení a koordinace projektů
● Řízení harmonogramu
● Hlídání rozpočtu a kvality
● Reportování stavu projektů facility manažerovi a být jeho pravou rukou
● Spolupráce s interními týmy a externími dodavateli
● Cestování napříč ČR (aktuálně Jihlava, České Budějovice, Mikulov) - on-site u
zákazníka
● Kontrola kvality
Požadavky:
● VŠ/SŠ technického směru (preferované elektro)
● Anglický nebo německý jazyk (slovem i písmem)
● Seniorní zkušenosti z IFM, FM
● Silná osobnost a časová flexibilita pro cestování
Benefity:
● 13. plat
● Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hod./týdně
● Stravenkový paušál 124 Kč/den
● Týden dovolené navíc (25dní)
● Sick days 2dny/rok
● Příspěvek na penzijní připojištění 800Kč/měsíc
● Věrnostní odměny a odměny při životních událostech
● Možnost kariérního růstu a školení
● Jazykové kurzy (angličtina/němčina)
● Práci ve stabilní nadnárodní společnosti
● Služební automobil
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?