- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Ideální pozice pro juniorní mzdové účetní, kteří se chtějí dále rozvíjet a preferují částečný úvazek.
Co bude náplní vašeho pracovního dne?
Komunikace se zdravotními pojišťovnami
Administrace dávek státní podpory
Správa exekucí a insolvencí zaměstnanců vč. korespondence s dotčenými institucemi
Příprava a odesílání mzdových dokumentů zaměstnancům (potvrzení o příjmu, evidenční listy při rozvázání PP, …)
Administrace pracovních úrazů a korespondence s dotčenými institucemi
Na starost si vezmete roční zúčtování daně z příjmu (příprava, konzultace se zaměstnanci, sepsání žádostí, …)
Budete spolupracovat i na testování aktualizací mzdového softwaru (SAP)
A postupně se zaškolíte na kompletní zpracování měsíční závěrky
POŽADAVKY:Jaké dovednosti a vlastnosti od vás očekáváme?
Dokončili jste SŠ s ekonomickým zaměřením
Alespoň 2 roky jste se již věnovali mzdovému účetnictví a agendě mezd
Jste pečlivý pořádkumilovný detailista
Přátelské a asertivní vystupování
Komunikujete anglicky (písemně) min. na úrovni B1
Znalost SAP HR je pro nás i vás výhodou
Motivující finanční ohodnocení
13. plat + každoroční přidávání
25 dní dovolené
Finanční odměny za odpracované roky
Možnost osobního rozvoje
Celoroční příspěvky na sport, kulturu, zdraví a volný čas s rodinou
Dotované závodní stravování
Hrazené jazykové kurzy
Pružnou pracovní dobu
Příspěvek na penzijní připojištění
Svozové autobusy ze směrů: Semily, Železný Brod, Lomnice nad Popelkou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?