- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro nadnárodní společnost v oblasti řešení automatizace a elektroinstalací hledáme nového
launch managera v oblasti facility projektů. Specializace je soustředěna na služby ve výrobním
průmyslu. Továrny zákazníků a jejich infrastruktura jsou jádrem všech služeb - od plánování
přes údržbu až po modernizaci a digitalizaci s různými zakázkami. Existující pobočky jsou na
více než 350 pracovištích na čtyřech kontinentech. Záleží zde hlavně na kvalitě a lidských
hodnotách.
Náplň práce:
● Implementace a vedení projektů - náběh a rozjezd (správa budov)
● Plánování, řízení a koordinace projektů
● Řízení harmonogramu
● Hlídání rozpočtu a kvality
● Reportování stavu projektů facility manažerovi a být jeho pravou rukou
● Spolupráce s interními týmy a externími dodavateli
● Cestování napříč ČR (aktuálně Jihlava, České Budějovice, Mikulov) - on-site u
zákazníka
● Kontrola kvality
Požadavky:
● VŠ/SŠ technického směru (preferované elektro)
● Anglický nebo německý jazyk (slovem i písmem)
● Seniorní zkušenosti z IFM, FM
● Silná osobnost a časová flexibilita pro cestování
Benefity:
● 13. plat
● Zkrácenou pracovní dobu 37,5 hod./týdně
● Stravenkový paušál 124 Kč/den
● Týden dovolené navíc (25dní)
● Sick days 2dny/rok
● Příspěvek na penzijní připojištění 800Kč/měsíc
● Věrnostní odměny a odměny při životních událostech
● Možnost kariérního růstu a školení
● Jazykové kurzy (angličtina/němčina)
● Práci ve stabilní nadnárodní společnosti
● Služební automobil

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.