- 30 000 – 33 002 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pro našeho významného klienta, dynamicky se rozvíjející českou společnost poskytující svým klientům IPTV a OTT řešení, obsazujeme pracovní pozici: HR specialista/tka s Aj.
Jedná se o pozici pro středně velkou rozvíjející se českou společnost, která má velice zajímavý produkt. Ten se nyní daří prodávat do celého světa – a proto rozšiřují svůj tým. Je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí. Firma se všemožně snaží vytvořit pro své lidi dobré pracovní podmínky – takže mezi benefity můžete najít: volnou pracovní dobu, možnost ovlivnit volbu pracovního vybavení, denně k dispozici kávička De’Longhi, minerálka, Coca Cola a ovoce, stravenky, hrazený MHD kupon, výhodný mobilní tarif, firemní víkendy, home office, možnost masáží na pracovišti :o)
Náplň práce a zodpovědnosti:
Nábor & zaškolování pracovníků
Vedení a aktualizace personální dokumentace /nástupy, výstupy/
Zpracovávání docházky, podklady pro mzdy
Zajišťování vzdělávacích aktivit pracovníků
Ad hoc záležitosti, operativa, administrativní činnosti, konzultace
Reporting
Požadované dovednosti a schopnosti:
Zkušenost z oblasti HR alespoň 2 roky
Zkušenost s náborem na IT pozice
Zkušenost z firmy 30–150 zaměstnanců, kde jste byl/a jediným HR pracovníkem
Orientace v dostupných náborových nástrojích, vlastní nápady na využití nových
Středně pokročilá angličtina slovem i písmem
Výborné komunikační dovednosti (písemný i ústní projev)
Schopnost rychle porozumět nové (i technicky orientované) problematice
Pozitivní vztah k novým technologiím
Ochota, empatie, asertivita
Výhodou bude:
HR zkušenost z více různých firem
Zájem o oblast psychologie, „nos“ na lidi (kandidáty) ;-)
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Motivující platové ohodnocení
Flexibilní pracovní dobu
Samostatnou a zodpovědnou práci
Možnost odborného i profesního růstu
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.