- 30 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho významného klienta, dynamicky se rozvíjející českou společnost poskytující svým klientům IPTV a OTT řešení, obsazujeme pracovní pozici: HR specialista/tka s Aj.
Jedná se o pozici pro středně velkou rozvíjející se českou společnost, která má velice zajímavý produkt. Ten se nyní daří prodávat do celého světa – a proto rozšiřují svůj tým. Je zde velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí. Firma se všemožně snaží vytvořit pro své lidi dobré pracovní podmínky – takže mezi benefity můžete najít: volnou pracovní dobu, možnost ovlivnit volbu pracovního vybavení, denně k dispozici kávička De’Longhi, minerálka, Coca Cola a ovoce, stravenky, hrazený MHD kupon, výhodný mobilní tarif, firemní víkendy, home office, možnost masáží na pracovišti :o)
Náplň práce a zodpovědnosti:
Nábor & zaškolování pracovníků
Vedení a aktualizace personální dokumentace /nástupy, výstupy/
Zpracovávání docházky, podklady pro mzdy
Zajišťování vzdělávacích aktivit pracovníků
Ad hoc záležitosti, operativa, administrativní činnosti, konzultace
Reporting
Požadované dovednosti a schopnosti:
Zkušenost z oblasti HR alespoň 2 roky
Zkušenost s náborem na IT pozice
Zkušenost z firmy 30–150 zaměstnanců, kde jste byl/a jediným HR pracovníkem
Orientace v dostupných náborových nástrojích, vlastní nápady na využití nových
Středně pokročilá angličtina slovem i písmem
Výborné komunikační dovednosti (písemný i ústní projev)
Schopnost rychle porozumět nové (i technicky orientované) problematice
Pozitivní vztah k novým technologiím
Ochota, empatie, asertivita
Výhodou bude:
HR zkušenost z více různých firem
Zájem o oblast psychologie, „nos“ na lidi (kandidáty) ;-)
Klient nabízí:
Práci v příjemném pracovním týmu a neformálním prostředí
Motivující platové ohodnocení
Flexibilní pracovní dobu
Samostatnou a zodpovědnou práci
Možnost odborného i profesního růstu
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes . V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.