- Plný úvazek

Pro našeho klienta, významnou strojírenskou společnost, s dlouholetou tradicí na českém trhu, obsazujeme pracovní pozici: Vedoucí kvality.
Vaše náplň práce a zodpovědnosti:
Vedení a motivace týmu kvalitářů
Stanovování a optimalizace procesů managementu kvality v celé organizaci
Řízení procesu kvality a jeho rozvoj dle norem ISO nebo dalších standardů.
Komunikace se zákazníky a dodavateli. Odpovědnost za řízení zákaznických reklamací.
Identifikace systémových chyb, návrhy a implementace nápravných opatření.
Reporting
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti, které od Vás očekáváme:
SŠ/ VŠ vzdělání technického směru
Zkušenosti s vedením týmu, manažerské kompetence
Praxe na obdobné pozici ve strojírenské společnosti
Komunikativní znalost Nj, Aj výhodou
Schopnost číst technickou dokumentaci
Znalost ISO a procesů kontroly kvality
Uživatelská znalost práce na PC – především MS Office
Dobré analytické i organizační schopnosti
Dobré komunikační a prezentační dovednosti
Schopnost namotivovat tým
Náš klient nabízí:
Práci ve významné a stabilní společnosti
HPP, jednosměnný provoz
Klouzavou pracovní dobu
5 týdnů dovolené
Motivující platové ohodnocení, vč. odměn
Závodní stravování
Možnost odborného i profesního růstu
Nástup dohodou
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?