Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Finance & Cash Specialist with EN - flexi working hours

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Job area: REPORTING, PAYMENTS MONITORING, CASH APPLICATION Languages: fluent ENGLISH Location: Prague Company: A large consumer solutions company supporting over 30 brands in 15 countries, this company owns popular consumer brands that you just may use every day. For over 100 years, their brands have not only been popular, but also well-trusted by consumers. The company’s innovation, efficiency, and brand development and excellence have allowed it to continually thrive and expand in its industry. Send us your CV now! We have a perfect job for you! As Finance and Cash Specialist you will: * Perform cash applications * Create and monitor aging reports * Perform deductions, including monitoring customer deductions and managing discrepancies * Prepare customer disputes * Participate in special projects by supporting management and the project team in various tasks * Cooperation with internal and external audits * Report KPI’s & SLA’s * Engage in process improvement initiatives REQUIREMENTS: You are perfect candidate if you have: * Fluent English * Previous experience with working with accounting data, payments and cash application processes (at least 6 months) * Degree or diploma in finance/accounting or related field (Bc.) * Good communication skills * Customer oriented approach * Detail orientated * Team player It will be advantage if you have: * Experience with SAP. * Knowledge of Finance procedures. BENEFITS: Have a look at nice benefits: * Flexible working hours * 3 sick days * Home office * 5 weeks of vacation * Meal Vouchers * Cafeteria 1 000CZK/m * Supporting further professional education - ACCA * Language courses * Pension Fund Contribution * Refreshment at the workplace * Referral bonus * Discount on company's goods and products
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Michle, Praha
  • AVERS, spol. s r.o.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • ...
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají

Credit & Risk Specialist

Nutně vás hledají
  • Michle, Praha
  • DKV EURO SERVICE s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
Zveřejněno: 30. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 2. května
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 1. května
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 1. května
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 30. dubna
  • Praha
  • HR Direct s.r.o.
  • 52 000 – 58 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 30. dubna
  • Karlín, Praha
  • Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy
  • 45 000 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 30. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 29. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Holešovice, Praha
  • CAPTUS s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
Zveřejněno: 28. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
EVROPA realitní kancelář, Lagerris a.s., AVERS, spol. s r.o., DKV EURO SERVICE s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., TEDi obchodní s.r.o., Jiří Duben, SULCO Automotive Group, s.r.o., Česká pošta, s.p., JISTU recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Hotel Prokop Square, Grafton Recruitment s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Jiří Langer, Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Věra Pietrasová, Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., HR Direct s.r.o., Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy, Manuvia Czech s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., CCS Audit, s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, CAPTUS s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Michle, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 5 - Jinonice, Praha 7 - Holešovice, Praha 8 - Střížkov, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 10 - Hostivař, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 7 - Troja, Praha 8 - Libeň, Praha 2 - Vinohrady, Praha 10 - Uhříněves, Praha 1 - Staré Město, Praha 1 - Malá Strana, Praha 5 - Zbraslav, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 8 - Kobylisy

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.

account audit benefit bonus CV CZK data home office HR IT job Lom management náplň práce Office pec práce Prague referral reporting sick day specialist brand finance list náplň PR proces report

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena