
Randstad HR Solutions s.r.o.
O nás

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pojďte se stát klíčovým partnerem B2B klientů z Maďarska a Slovenska! Hledáme posilu do mezinárodního back office týmu.
Pro našeho klienta hledáme kandidáta, který mluví maďarsky a zároveň slovensky nebo česky, a chce se podílet na budování skvělých vztahů s klienty v Maďarsku a na Slovensku. Nemáte zatím zkušenosti? Nevadí? Máte je? Tím lépe. Pozice je vhodná jak pro juniorní i seniorní kandidáty.
Jak bude vypadat váš den? Vaším hlavním úkolem bude aktivní podpora obchodních partnerů. Nebudete se starat o akvizice nových klientů – místo toho budete pečovat o ty stávající.
co vás čeká
- zpracování a správa zakázek: od zadání až po doručení. Vše budete mít pod kontrolou.
- komunikace s klienty: po telefonu i e-mailem budete řešit jejich dotazy, odsouhlasovat návrhy a posílat jim měsíční nabídky.
- péče o zákaznické vztahy: budete se podílet na budování dlouhodobého partnerství, které je pro firmu klíčové.
- koordinace a spolupráce: budete denně v kontaktu s dalšími odděleními a kolegy.
- řešení reklamací: občas se stane, že to nevyjde a je potřeba se zákazníkem najít vhodné řešení.
co vám nabídneme
- měsíční bonusy
- pět týdnů dovolené
- Home Office po zkušebce - po úspěšném zaškolení si můžete naplánovat část práce z domova.
- stravenky
- multisport kartu
- zahraniční služební cesty
- občerstvení na pracovišti
- skvělý tým
- hezké pracovní prostředí
co od vás očekáváme
- plynulou komunikaci v maďarštině a plynulou komunikaci v češtině nebo slovenštině; angličtina je výhodou
- zkušenosti z oblasti podpory prodeje nebo back office či zákaznické podpory jsou výhodou, ale pokud ještě zkušenosti nemáte a mluvíte požadovanými jazyky, rádi vás vše naučíme.
- nebojíte se telefonování a máte chuť aktivně řešit problémy.
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zahraniční pracovní cesty
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Občerstvení na pracovišti