- Plný úvazek

Náplň práce: komunikace se zákazníky a úřady, komunikace a koordinace pracovníků v týmu, aktivní práce s PC a MS Office ( Word, Excel ), administrativa, práce s informačním systémem společnosti
Požadavky: vzdělání ekonomického směru, AJ slovem i písmem úroveň B1, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost a rozhodnost, příjemné vystupování, smysl pro detail a time management, středně pokročilá znalost PC : MS Office ( Word, Excel ), zvládnutí práce pod tlakem a dodržování termínů
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí, přizpůsobivou pracovní dobu, kvalitní zaškolení a další rozvoj v rámci společnosti, nástupní plat 20000,– po zaškolení 23000,– s možností dalšího růstu dle výkonnosti
Výhody: telefon, notebook
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.