- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
ROZŠIŘUJEME TÝM! Máte již praxi v logistice a tento tok materiálu Vás baví? Jste komunikativní a Vaší doménou je skvělá organizace a pořádek? Naplňuje Vás flexibilní přelévání zboží pomocí dopravních možností a angličtina Vám nechybí? Pak se mi představte v životopise a staňte se specialistou na logistiku u nás.
* Sledování zásilek v lodní, pozemní i letecké dopravě
* Komunikace napříč odd. společnosti, s externími dodavateli přepravních služeb i celním odd.
* Zajištění dohledu nad správností a kontrolou podkladů potřebných k exportu i importu zásilek
* Evidence přímého i nepřímého materiálu
* Správa a evidence všech dat a dokladů s interním systému
* Vyřizování reklamací
* ŠS/SOU - obor nerozhoduje
* Prokazatelná praxe na podobné pozici v logistice
* Znalost práce na PC - balíček MS Office, SAP
* AJ - komunikativní úroveň slovem i písmem
* Organizační, analytické a komunikační schopnosti
* Pečlivý a zodpovědný přístup
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PARDUBICE
* Nástupní plat od 34.500 Kč
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Možnost občasné práce z domu
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Místo výkonu: Pardubice
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.