- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
ROZŠIŘUJEME TÝM! Máte již praxi v logistice a tento tok materiálu Vás baví? Jste komunikativní a Vaší doménou je skvělá organizace a pořádek? Naplňuje Vás flexibilní přelévání zboží pomocí dopravních možností a angličtina Vám nechybí? Pak se mi představte v životopise a staňte se specialistou na logistiku u nás.
* Sledování zásilek v lodní, pozemní i letecké dopravě
* Komunikace napříč odd. společnosti, s externími dodavateli přepravních služeb i celním odd.
* Zajištění dohledu nad správností a kontrolou podkladů potřebných k exportu i importu zásilek
* Evidence přímého i nepřímého materiálu
* Správa a evidence všech dat a dokladů s interním systému
* Vyřizování reklamací
* ŠS/SOU - obor nerozhoduje
* Prokazatelná praxe na podobné pozici v logistice
* Znalost práce na PC - balíček MS Office, SAP
* AJ - komunikativní úroveň slovem i písmem
* Organizační, analytické a komunikační schopnosti
* Pečlivý a zodpovědný přístup
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - PARDUBICE
* Nástupní plat od 34.500 Kč
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Možnost občasné práce z domu
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Místo výkonu: Pardubice

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.