- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Pořád přemýšlíte, kam směřovat svoji kariéru? Toužíte po práci, kde Vás OCENÍ a budete se do ní ráno TĚŠIT? Kde vám jako benefit nabídnou možnost cestování po celém světě? Po zaškolení home office? Propracovaný kariérní plán s postupem na pozici vedoucího do 1 roku?
Co takhle práce v CESTOVNÍM RUCHU? Práce u nás Vás bude bezpodmínečně bavit!
A oč by tedy šlo?
Budete s klienty vybírat dovolenou a navíc budete mít možnost destinace také sami navštívit! Koho by to nelákalo sám nebo s rodinou či přáteli se hodit do pohody třeba v Karibiku!
U nás se NEJEDNÁ O AKTIVNÍ PRODEJ! Všichni klienti projeví nejdříve sami zájem a my jim pak pomůžeme dořešit a odletět na vysněnou dovolenou. Klientů je opravdu hodně!
Koho hledáme?
Doufáme, že právě vás. Pokud jste komunikativní, milujete cestování, máte ideálně zkušenost s komunikací s klienty.
Co vám nabízíme?
Můžeme vám toho nabídnout i daleko více! O naše zaměstnance fakt pečujeme, proto se u nás neustále mají možnost vzdělávat, nabízíme kariérní plán rozvoje s postupem na pozici TEAMLEADERA a pečujeme také o jejich zdraví formou Multisport karet či firemních akcí, kde o práci rozhodně nejde. Naši zaměstnanci cestují do celého světa formou benefitů infocest, viděli MALADIVY, SEYCHELY a mnoho dalších exotických ale i tradičních destinací. Chceme, aby poznali místa, které prodávají.
Budete-li zaučeni, rozhodně se nebráníme práci na HOME OFFICE!
Zaujali jsme vás? Dejte o sobě vědět a zašlete CV!
Nástup je IHNED!
Těšíme se na vás!
Tým Invia

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.