- Plný úvazek

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Hledáme zkušeného a samostatného HR MANAGERA či MANAGERKU, se zkušeností v AUTOMOTIVE!
Máme pro vás následující výhody:
• Flexibilní pracovní doba
• Firemní automobil
• Roční bonus
• Příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu
• Finanční podpora volnočasových aktivit
• 5 týdnů dovolené
• Životní pojištění
• Služební telefon s SIM kartou
• Notebook
• Placená odborná školení
• Firemní akce
• Firemní permanentka do ZOO Praha
• Možnost nástupu ihned po absolvování vstupní lékařské prohlídky
Co budete dělat?
• Provedení náboru zaměstnanců v souladu s potřebami společnosti
• Vytváření a implementace HR strategií a politik s cílem zvýšit efektivitu práce zaměstnanců
• Koordinace existujících a vytváření nových HR procesů
• Organizace firemního vzdělávání a rozvoje personálu
• Zodpovědnost za reporting
• Spolupráce s různými odděleními a centrální správou společnosti
• Udržování pozitivní pracovní atmosféry a řešení konfliktních situací
• Účast při hodnocení výkonnosti a návrhy na její zlepšení
Co by Vám nemělo chybět?
• Nejméně středoškolské vzdělání s maturitou
• Alespoň 3 roky praxe na podobné pozici ve výrobní firmě
• Znalost pracovněprávní legislativy
• Výborné komunikační a organizační dovednosti
• Znalost MS Office na vysoké úrovni, výhodou znalost SAP
• Jazyková zdatnost (dobrá úroveň anglického jazyka)
• Pozitivní, logické a analytické myšlení
• Spolehlivost, samostatnost, flexibilita a loajalita
• Smysl pro týmovou práci a spolupráci napříč výrobním závodem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?