- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete se ve svém profesním životě posunout dál a rozvíjet své znalosti a dovednosti? Cítíte, že je čas na změnu? Máte zkušenosti jako HR Business Partner a láká Vás výrobní sektor? Jste organizační typ, plánování Vás baví a anglický jazyk Vám nedělá problém? Skvělé! Tak nám zašlete svůj životopis!
Mezinárodní stabilní společnost hledá novou posilu do HR na pozici: HR BUSINESS PARTNER (65-73.000 KČ)
* Kompletní podpora manažerům a zaměstnancům
* Zastřešení celého náborového procesu
* Zajišťování podkladů pro HR administrativní agendu
* Podílení se na optimalizaci a zavádění nových HR procesů
* Proškolování zaměstnanců na HR procesy a systémy
* Spolupráce s vedoucími jiných oddělení
* Správa HR systémů
* Příprava HR reportů a statistik
* Odpovědnost za dodržování pracovně právní legislativy
* VŠ vzdělání
* Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Zkušenosti v administrativní a náborové činnosti
* Orientace v managementu, HR marketingu a vnitřního PR
* Orientace v HR systému a reportingu
* Organizační schopnosti, orientaci na cíl a zodpovědnost
* Analytické myšlení, schopnost stanovit si priority
* Schopnost práce pod tlakem a time management
* Zajímavé platové ohodnocení
* Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní doba
* Notebook a telefon
* Příspěvek na penzijní připojištění a dopravu
* Závodní stravování
* Firemní akce
* Přátelské pracovní prostředí
Lokalita: Nové Město na Moravě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?