- 38 899 – 38 900 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete se ve svém profesním životě posunout dál a rozvíjet své znalosti a dovednosti? Cítíte, že je čas na změnu? Máte zkušenosti jako HR Business Partner a láká Vás výrobní sektor? Jste organizační typ, plánování Vás baví a anglický jazyk Vám nedělá problém? Skvělé! Tak nám zašlete svůj životopis!
Mezinárodní stabilní společnost hledá novou posilu do HR na pozici: HR BUSINESS PARTNER (65-73.000 KČ)
* Kompletní podpora manažerům a zaměstnancům
* Zastřešení celého náborového procesu
* Zajišťování podkladů pro HR administrativní agendu
* Podílení se na optimalizaci a zavádění nových HR procesů
* Proškolování zaměstnanců na HR procesy a systémy
* Spolupráce s vedoucími jiných oddělení
* Správa HR systémů
* Příprava HR reportů a statistik
* Odpovědnost za dodržování pracovně právní legislativy
* VŠ vzdělání
* Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Zkušenosti v administrativní a náborové činnosti
* Orientace v managementu, HR marketingu a vnitřního PR
* Orientace v HR systému a reportingu
* Organizační schopnosti, orientaci na cíl a zodpovědnost
* Analytické myšlení, schopnost stanovit si priority
* Schopnost práce pod tlakem a time management
* Zajímavé platové ohodnocení
* Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
* Týden dovolené navíc
* Flexibilní pracovní doba
* Notebook a telefon
* Příspěvek na penzijní připojištění a dopravu
* Závodní stravování
* Firemní akce
* Přátelské pracovní prostředí
Lokalita: Nové Město na Moravě

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.