- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte kariérní posun v oblasti účetnictví a chcete využívat angličtinu na denní bázi? Aktuálně se otevírá jedinečná příležitost vést menší tým účetních v prostřední nadnárodní výrobní společnosti! Těšíme se na všechny zaslané životopisy a setkání s uchazeči.
* povedete nové oddělení s 5 fakturantkami a účetními
* budete mít zodpovědnost za účetní operace zahraničních závodů
* pravidelně budete komunikovat s německým závodem (e-mail + online meetingy)
* spolupracovat budete také s českým účetním oddělením
* možnost aktivně se podílet na rozvoji oddělení, které funguje teprve 1,5 roku
* pravidelně budete dohlížet na včasné zaúčtování všech operací
* nevyhnete se práci v SAP
* prokazatelné zkušenosti s účetnictvím
* praxi se zahraničními fakturami
* zkušenost s vedením týmu bude vaší výhodou
* neobejdete se bez dobré znalosti angličtiny, případně němčiny
* potěší nás znalost systému SAP, ale není nutností
* týden dovolené navíc - tedy rovných 25 dní
* příspěvek na závodní stravování - uhradíme 65% ceny jídla
* příspěvek na dopravu více jak 2 Kč a to již od prvního kilometru
* po odpracovaném roce se můžete těšit na 200 Kč do penzijka
* pracovní dobu ve flexibilním režimu
* možnost homeoffice po dohodě s nadřízeným
* každý rok vyplácíme 13. mzdu v plné výši
* podpoříme vás ve vzdělávání
* získáte zázemí stabilní nadnárodní společnosti se stabilními výsledky¨
* nastoupit můžete hned jak se domluvíme
* lokalitu: Žirovnice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?