Portýr a klientský servis v hotelech Savoy a Soyka

Špindlerův Mlýn
27.000 – 35.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme česká hotelová skupina ASTEN HOTELS. Pro naše luxusní hotely ve Špindlerově Mlýně, Hotel SAVOY a Hotel SOYKA, v nejatraktivnějším lyžařském a letním horském centru České republiky hledáme nové členy týmu na pozici:

Portýr a klientský servis

Náplň práce:

  • Proaktivní komunikace s klienty
  • Parkování vozů klientů, pomoc se zavazadly
  • Asistence hostům při příjezdu a během pobytu
  • Aktivní spolupráce s ostatními odděleními hotelu

Co od Vás očekáváme:

  • Příjemné vystupování a pozitivní myšlení
  • Samostatnost, pečlivost
  • Časovou flexibilitu, práci o víkendech
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Chuť a snahu profesního růstu v oboru
  • Řidičský průkaz
  • Češtinu na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost cizího jazyka výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Nadstandardní platové podmínky
  • Možnost osobního i profesního růstu
  • Příspěvek na ubytování
  • Atraktivní benefity v rámci našich hotelů
  • Personální stravování, uniforma
  • Mladý a přátelský kolektiv


Místo výkonu práce
Špindlerův Mlýn, hotel Savoy a hotel Soyka

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Příspěvek na ubytování
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

CRI ameba.eu, s.r.o.
Počernická 699/62
108 00 Praha

IČO: 24306291
Datová schránka: ew4dskr
Další informace:
GPS: 50.081423,14.499709,
S-JTSK: -737339.93 -1044441.27, RUIAN: 42256488

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!