- Plný úvazek
Pro svého klienta, zahraniční společnost působící v oblasti obchodu a dopravy, obsazujeme pozici v administrativě se zaměřením na fakturaci. Hledáme někoho, kdo má rád práci s čísly, má vztah k logistice a dokáže se vypořádat s častými a rychlými změnami doprovázející tento obor.
Co budete mít na starost?
- Administrativní podporu chodu oddělení
- Fakturace externí, interní, zpracování podkladů dopravců, komunikace s klienty, řešení pohledávek
- Zpracovávání podkladů pro účetní uzávěrky oddělení, kontrola nákladů a komunikace s účetním oddělením společnosti
- Zpracování podkladů a realizace ISO auditu za oddělení
- Řízení a připrava práce brigádníkům vypomáhající chodu oddělení (2–3× týdně)
Potřebné dovednosti a znalosti:
- VŠ vzdělání ekonomického směru nebo SŠ s praxí v oblasti fakturace, účetnictví nebo v administrativě logistiky
- Znalost AJ (emailová komunikace se zahraničními zákazníky) – alespoň B1
- Flexibilita a zodpovědný přístup
- Týmový hráč, nekonfliktní osobnost orientovaná na dosažení výsledku celého oddělení
Jaké jsou benefity a bonusy práce?
- Pružná pracovní doba
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené za rok
- Sick days (5 dní ročně)
- Příspěvky do Cafeterie (Benefity.cz)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Týmové a firemní akce
- Možnost vzdělávat se (interní i externí tréninky)
- Nápoje na pracovišti zdarma