- 45 000 – 51 000 Kč
- Plný úvazek

NÁPLŇ PRÁCE:
provádění kontroly účinnosti sterilizačních přístrojů ve zdravotnických i nezdravotnických zařízeních, odběrů kontrolních vzorků (pitná, bazénová voda) a zpracování dokumentace z těchto činností; terénní měření parametrů při odběru vzorků vod (teplota, pH, volný a celkový chlor, atd.); příjem vzorků na pracovišti; vzdělávání v oblasti hygienických činností, vzorkování; spolupráce na větších zakázkách s ostatními pracovníky ZÚ v rámci ČR; komunikace se zákazníky, organizace a optimalizace práce v terénu; spolupráce s orgány státní správy při zajištění státního zdravotního dozoru
POŽADAVKY PRO PŘIJETÍ:
Úplné SŠ vzdělání (preferováno v oblasti chemie, zdravotnictví, ale není podmínkou, možno také technického směru); praxe v oboru vítána; klientsky orientovaná osobnost, trpělivost a ochota pomoci zákazníkovi řešit jeho požadavky; analytické a organizační schopnosti, týmová spolupráce; pečlivost, spolehlivost, smysl pro detail; pozitivní přístup, komunikativnost a flexibilita; řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič – manuální převodovka; standardní PC dovednosti (MS Office); potřebná fyzická zdatnost
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY:
práce na plný úvazek; zajímavá a zodpovědná práce s možností profesního růstu; smlouva na dobu určitou s možným následným prodloužením; platová ohodnocení dle dosaženého vzdělání a praxe dle platných předpisů pro státní organizace; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené + 3 sick days, zázemí státní organizace; stravenkový paušál; služební MT, OOPP
První kontakt: e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?