- 33 400 Kč
- Plný úvazek
Do liberecké pobočky Generali přijmeme obchodního referenta/obchodní referentku oblastní kanceláře s min. dokončeným SŠ vzděláním, trestní a finanční bezúhonností a příjemným vystupováním. Nabízíme osobní i profesní růst, nadstandardní finanční ohodnocení, příjemný pracovní kolektiv, zázemí zavedené kanceláře a bohaté firemní benefity.
Jednosměnný provoz: po-pá 8–17hod
Práce na plný úvazek – servis zákazníkům, kancelářská činnost
Požadavky: dokončené středoškolské vzdělání s maturitou, trestní i finanční bezúhonnost, práce na PC
Nástup od 1.1.2019.
Nabídka: nástupní plat od 20.000,–Kč (fix + odměny)
Uzávěrka přihlášek: pátek 10.12.2018

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.