- Plný úvazek
ŽIVOTOPIS VČETNĚ MOTIVAČNÍHO DOPISU ZAŠLETE K RUKÁM MILADY PETRŮ NA EMAIL: e-mail přes nejpozději do 30.11.2017
Pracovní náplň:
- poskytování a zprostředkování informací podnikatelům, spolupráce při organizování akcí a dalších aktivit oblastní kanceláře JHK, poskytování služeb CZECH POINT, vedení evidence členů, zajištění administrativního chodu kanceláře, podpora vedoucího pracovníka oblastní kanceláře, dodržování pracovních standardů;
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání ukončené maturitou – nejlépe ekonomického směru, znalost práce na PC (word, excel, outlook, power point); řidičský průkaz sk.B;
Očekáváme:
- pečlivost, důslednost a spolehlivost, komunikativnost, všeobecný přehled, flexibilita, samostatnost, schopnost učit se novým věcem, reprezentativní a loajální vystupování, organizační práce s týmen, iniciativnost;
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou od 1.1.2018 do 31.12.2020 se zkušební dobou 3 měsíce, služební počítač a mobilní telefon, stravenky, 5 týdnů dovolené, příjemný kolektiv;



