- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme šikovnou posilu do administrativy pro domácí péči.
Co vás čeká a nemine:
" mít pod palcem veškerou administrativu domácí péče – běžné denní činnosti, stejně jako pravidelné výkaznictví a evidence ve stanovených termínech
" denní práce s PC – internet, správa e-mailu, práce s kancelářským balíčkem MS Office
" vedení agendy, evidence, archivace dokumentů v běžné administrativní činnosti i v rámci specializovaných činností daných zaměřením společnosti
" všeobecné administrativní práce – kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
" zodpovědnost za odpadové hospodářství střediska
" práce s pokladnou – evidence, doklady, měsíční uzávěrky atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
" min. SŠ vzdělání
" zkušenosti z administrativy výhodou
" uživatelskou znalost práce na PC – velmi dobrou znalost MS Office
" schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
" velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
" pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
" flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, ochotu se učit
" řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
" hlavní pracovní poměr – plný úvazek
" možnost občasné práce z domova
" 25 dní dovolené
" slevy na regenerační služby
" mobilní telefon i k soukromým účelům
" příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
" vzdělávání v oboru
" stravenky
Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. :)
Kontakt: e-mailem, telefonicky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?