- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme šikovnou posilu do administrativy pro domácí péči.
Co vás čeká a nemine:
" mít pod palcem veškerou administrativu domácí péče – běžné denní činnosti, stejně jako pravidelné výkaznictví a evidence ve stanovených termínech
" denní práce s PC – internet, správa e-mailu, práce s kancelářským balíčkem MS Office
" vedení agendy, evidence, archivace dokumentů v běžné administrativní činnosti i v rámci specializovaných činností daných zaměřením společnosti
" všeobecné administrativní práce – kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
" zodpovědnost za odpadové hospodářství střediska
" práce s pokladnou – evidence, doklady, měsíční uzávěrky atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
" min. SŠ vzdělání
" zkušenosti z administrativy výhodou
" uživatelskou znalost práce na PC – velmi dobrou znalost MS Office
" schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
" velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
" pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
" flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, ochotu se učit
" řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
" hlavní pracovní poměr – plný úvazek
" možnost občasné práce z domova
" 25 dní dovolené
" slevy na regenerační služby
" mobilní telefon i k soukromým účelům
" příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
" vzdělávání v oboru
" stravenky
Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. :)
Kontakt: e-mailem, telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.