- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme – min. SŠ vzdělání s maturitou – výhodou obor stavební, dějiny umění a památková péče, historie nebo veřejná správa, základní orientace v právních předpisech – zák. č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, zák. č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), orientace v historických obdobích a stavební terminologií z oblasti architektury, stavebních slohů apod., znalost správního řízení a schopnost jeho správné aplikace v praxi, znalost problematiky územně samosprávného celku, uživatelská znalost práce na PC v rozsahu ECDL zkoušky (v životopise specifikujte úroveň znalosti), důkladnost, velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými a fyzickými osobami, ochota dále se vzdělávat.
Výhodou – praxe ve veřejné správě, zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR č. 512/2002 Sb., zkušenosti s PC programy GINIS, VITA Software, místní znalost, zájem a vztah k historii, památkám a stavebnictví, ŘP sk. B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách).
Bližší informace včetně výčtu všech předpokladů, požadavků, požadovaných dokladů a náležitosti přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska).
Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 20. 3. 2023 do 17:00 hod. a to na adresu: Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, č.p. 104.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?