Charakteristika pracovní pozice: zajišťování péče o kulturní památky a kontroly plnění zákonných povinností vlastníků nebo uživatelů kulturních památek
Místo výkonu práce:Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky a platové zařazení: 9. – 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 19 730 do 31 240 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust.
§ 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu dlouhodobé nemoci
a následující mateřské a rodičovské dovolené
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem)
Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oboru ochrana památek a krajiny nebo stavebním
- znalost související legislativy (zákon o památkové péči, správní řád, zákon o obcích)
- schopnost dalšího vzdělávání v oboru
- schopnost samostatného rozhodování
- dobré organizační, komunikační a administrativní schopnosti
- zodpovědný přístup a spolehlivost
- schopnost komunikace se žadateli
- výborná znalost práce s MS Office
- řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li
o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum
a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky do: 31.08.2021 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „VŘ na funkci referentky / referenta památkové péče“ zaslat na adresu: Tajemnice MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1.,
470 36 Česká Lípa nebo předat osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa.
Po ukončeném výběrovém řízení si mohou uchazeči svoje doklady a ostatní písemnosti osobně vyzvednout v oddělení personalistiky a mezd – následně budou tyto protokolárně skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.



