- 20 500 – 22 000 Kč
- Plný úvazek
Výkon státní správy – působnosti úřadu územního plánování dle stavebního zákona, souvisejících právních předpisů a zvláštních právních předpisů.
Splnění předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů.
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví či jiném technicky zaměřeném oboru nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 19. 07. 2021 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – referent územního plánování“.
Podrobnější informace podá:
Ing. Antonín Jurčo, vedoucí odboru stavebně správního a regionálního rozvoje MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Marta Patrajová, personalista MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul
" datum a místo narození
" státní příslušnost
" místo trvalého pobytu
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
" tel. kontakt
" e-mail (pokud existuje)
" datum a podpis
(viz zveřejněný vzor přihlášky na www.prachatice.eu)
Přílohy přihlášky jsou:
" strukturovaný životopis v euro formátu
" motivační dopis
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další listiny k prokázání kvalifikačních požadavků vzdělání
" kopie dokladů o praxi, chce-li ji uchazeč doložit
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, případně ověřená kopie)
u cizích státních příslušníků též obdobný doklad, osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?