- 25 000 – 27 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vedení personální agendy, zpracování mezd, jednotlivých složek mzdy, náhrad, srážek, odvodů, komunikace s oprávněnými institucemi ( ZP, ČSSZ, FÚ…), správa docházkového systému, fakturace, evidence majetku, účtování přijatých faktur, účtování pokladny.
Požadujeme: SŠ/VŠ ekonomického směru
Znalost zákoníku práce, personální a mzdové agendy, znalost podvojého účetnictví, znalost MS Office, pečlivost, důslednost, samostatnost a spolehlivost.
Zázemí stabilní společnosti, zaškolení a další odborný i profesní růst, cafeterie, akce pro zaměstnance, příspěvek na stravování, 13. a 14. plat, půjčky zaměstnancům, týden dovolené navíc, Homme ofice.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.