- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba 07:00 hod. až 15:30 hod. Mzda bude stanovena dle kvalifikace a praxe.
Náplň práce: zpracování a evidence účetních operací v podvojném účetnictví, vedení účetní a daňové evidence, zpracování daňových přiznání, DPH, administrativní práce
Požadavky: praxe v řídící funkci cca 5 let, vzdělání VŠ ekonomického směru nebo dostatečnou praxi v oboru, řídící a organizační schopnosti, diskrétnost
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené navíc, příspěvek na závodní stravování, sick days a další bonusy dle motivačního programu
Kontakt : Ing. Petreková Katarína, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (od 7 do 15:30 hod.), e-mail: katarina.petrekova@lazne 1897.cz

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.