- 60 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Hotel Akademie Naháč 3*+, Komorní Hrádek 277
znalost vedení a účtování agendy pokladny, faktur přijatých a vydaných, skladových zásob – znalosti zpracování personální a mzdové agendy – znalost inventarizace majetku, pohledávek a závazků a podvojného účetnictví – samostatnost při zpracování dat a při řešení problémů – zkušenosti ze zpracování účetní závěrky – znalosti daňových a účetních předpisů – znalost práce na PC (účtování v programu Helios výhodou) – dobré komunikativní a organizační schopnosti, neboť bude vyžadována aktivní přímá komunikace se členy ekonomického úseku a ostatními zaměstnanci společnosti.
Kontaktovat emailem nebo telefonicky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.