- Plný úvazek

V případě zájmu o námi nabízenou pozici nám prosím zašlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář a my Vás budeme v nejbližší době kontaktovat.
Do naší společnosti 1. Plzeňská daňová a účetní spol. s r.o. se sídlem v Plzni hledáme kolegu či kolegyni na pozici samostatný/á účetní
Vaší pracovní náplní bude vedení účetnictví a zpracování daňových přiznání pro naši klientelu, zastupování klientů před orgány státní správy, komunikace s klienty a operativní řešení jejich požadavků.
Požadujeme SŠ / VŠ ekonomického směru, praktickou znalost vedení účetnictví, alespoň rámcovou znalost zpracování mezd, znalost práce s PC a internetem (word, excel, microsoft outlook), schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem, samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu dále se vzdělávat.
Uvítáme praktickou znalost aktuálně platných daňových zákonů (DPH, daň z příjmu aj.), znalost účetního programu PREMIER, zkušenosti z externích účetních či daňových kanceláří, částečnou znalost AJ a NJ. Řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme samostatnou a zodpovědnou práci, průběžné profesní vzdělávání, flexibilní pracovní dobu, využití služebního vozidla, mladý a vstřícný kolektiv, nástupní mzdu ve výši 50.000,– – 60.000,– Kč + odměny, podle znalostí, praxe a zkušeností, nástup možný ihned.
Zaměstnanecké výhody:
dovolená navíc, penzijní pojištění, DIP, stravenkový paušál
1. Plzeňská daňová a účetní spol. s r.o.
Na Roudné 276/19
301 00 Plzeň
IČO: 26373076
Datová schránka: t8sdibu
Další informace:
GPS: 49.753323905445,13.379942052927,
S-JTSK: -822134.60 -1069082.32,
RUIAN: 24478725
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?