- 34 000 Kč
- Plný úvazek
V případě zájmu o námi nabízenou pozici nám prosím zašlete svůj životopis na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář a my Vás budeme v nejbližší době kontaktovat.
Do naší společnosti 1. Plzeňská daňová a účetní spol. s r.o. se sídlem v Plzni hledáme kolegu či kolegyni na pozici samostatný/á účetní
Vaší pracovní náplní bude vedení účetnictví a zpracování daňových přiznání pro naši klientelu, zastupování klientů před orgány státní správy, komunikace s klienty a operativní řešení jejich požadavků.
Požadujeme SŠ / VŠ ekonomického směru, praktickou znalost vedení účetnictví, alespoň rámcovou znalost zpracování mezd, znalost práce s PC a internetem (word, excel, microsoft outlook), schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem, samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu dále se vzdělávat.
Uvítáme praktickou znalost aktuálně platných daňových zákonů (DPH, daň z příjmu aj.), znalost účetního programu PREMIER, zkušenosti z externích účetních či daňových kanceláří, částečnou znalost AJ a NJ. Řidičský průkaz skupiny B.
Nabízíme samostatnou a zodpovědnou práci, průběžné profesní vzdělávání, flexibilní pracovní dobu, využití služebního vozidla, mladý a vstřícný kolektiv, nástupní mzdu ve výši 50.000,– – 60.000,– Kč + odměny, podle znalostí, praxe a zkušeností, nástup možný ihned.
Zaměstnanecké výhody:
dovolená navíc, penzijní pojištění, DIP, stravenkový paušál
1. Plzeňská daňová a účetní spol. s r.o.
Na Roudné 276/19
301 00 Plzeň
IČO: 26373076
Datová schránka: t8sdibu
Další informace:
GPS: 49.753323905445,13.379942052927,
S-JTSK: -822134.60 -1069082.32,
RUIAN: 24478725
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.