Administrátor/administrátorka správních agend informačního systému do oddělení správy aplikačního softwaru

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Olomouc
Firma Statutární město Olomouc
Kategorie Informační systémy a technologie, Správce / správkyně IT
Hrubá mzda 24.100 – 34.370 Kč

výběrové řízení č. 2023/69, 70
druh práce: zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury. Stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky Magistrátu města Olomouce zařazené v odboru informatiky a Smart City
platová třída: 10. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.
pracovní poměr: na dobu neurčitou

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje
  • Stabilní zaměstnání
  • Perspektivní pracovní pozice
  • Zaškolení zkušeným mentorem
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Přátelský kolektiv

Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • znalost jednacího jazyka

Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání
obor – vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,

  • praxe v administraci informační systémů veřejné správy výhodou,

znalosti a dovednosti (rozveďte v profesním životopisu)

  • základní znalost obecných informačních a agendových systémů (např. spisová služba, helpdesk, základní registry, JIP KAAS, Czech POINT, Codexis, apod.) výhodou,
  • základní znalost ekonomiky veřejné správy,
  • znalost účetnictví, financování a rozpočtu obcí výhodou,
  • zkušenost se správou ekonomických agend informačních systémů výhodou,
  • základní znalost správy pracovních stanic s operačním systémem Microsoft Windows 10,11,
  • základní znalost správy operačních systémů Windows Server 2019 a vyšších výhodou,
  • základní znalost správy databázového serveru Microsoft SQL serveru výhodou,
  • znalost zákona o kybernetické bezpečnosti výhodou,
  • znalost nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014 (eIDAS) a práce s elektronickými certifikáty výhodou,
  • znalost právních předpisů v oblasti GDPR výhodou,
  • znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou,
  • zkušenost s tvorbou zadávací dokumentace (technické specifikace a smlouvy) pro zadávání veřejných zakázek výhodou,
  • zkušenost s realizací veřejných zakázek výhodou,
  • zkušenosti z projektového řízení a týmové spolupráce výhodou,
  • zkušenosti ze spolupráce s dodavatelskými firmami v oboru informačních technologií výhodou,

další schopnosti a dovednosti (rozveďte v profesním životopisu)

  • schopnost analýzy potřeb uživatelů informačního systému,
  • komunikační dovednosti,
  • odolnost vůči stresu,
  • samostatnost a flexibilita,
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 21. srpna 2023. na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /204/298/295 nebo datová schránka ID: kazbzri.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky jsou:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech dle požadavků a předpokladů týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

*výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • Elekt Labs s.r.o.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. dubna
  • Olomouc
  • Elekt Labs s.r.o.
  • 45 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. dubna
  • Olomouc
  • DS Soft Olomouc, spol. s r.o.
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 22. března
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • OLC Systems s.r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Olomouc
  • Audioworks Music s.r.o.
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Rýmařov
  • RD Rýmařov s. r. o.
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Jak je to s dovolenou při ukončení práce

Končíte ve stávajícím zaměstnání a stále máte zůstatek dovolené. Nejprve si spočítáme, zda opravdu na dovolenou máte nárok, abyste nebyli nepříjemně překvapeni. Vysvětlíme si, kdy si dovolenou můžete ve výpovědní době vybrat. Vysvětlíme si, že zaměstnavatel vám čerpání může nařídit, a to i ve výpovědní lhůtě. A doplníme, jak je to s proplácením.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

administrátor AJ bezpečnost Bor činnost ČR data den dokumentace domov druh ekonom elektro EU evidence firma GDPR hledat horní HR informační systém ISO IT Lom měsíc Microsoft místo Most možnost na dobu neurčitou náležitosti narození nařízení vlády Olomouc OZP pec plat postup povolení pozice požadavky práce pracovní pracovní poměr pracovní pozice pracovní prostředí právo praxe prostředí rozvoj řízení samostatnost služba SOU specifika spis spolupráce stabilní stres strukturovaný životopis školení technik telefon uchazeč výpočet vyšší vzdělání vzdělávání zaměstnání zkušenosti znalost znalosti životopis analýzy certifikát daný databázové dokument dovednost funkce informační jazyk kolektiv komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti kov mentor města na dobu náležitost nařízení oblast oblasti obor odbor odborné odborný oddělení operační osobní personální poměr PR právní profesní program prohlášení projekt projektové přátelský předpis předpoklad příjemné příjemné pracovní prostředí příslušník schopnost schopnosti slané smart smlouvy správy statutár stav systém technické techniky technolog třída tým účetnictví údaj uživatel výběr výběrové řízení zkušenost způsobilost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena