Administrátor/administrátorka ICT infrastruktury do oddělení infrastruktury IT

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Olomouc
Firma Statutární město Olomouc
Kategorie Informační systémy a technologie, Správce / správkyně IT
Hrubá mzda 24.100 – 34.370 Kč

výběrové řízení č. 2023/71, 72

druh práce: zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury. Stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky Magistrátu města Olomouce zařazené v odboru informatiky a Smart City
platová třída: 10. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu neurčitou

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje
  • Stabilní zaměstnání
  • Perspektivní pracovní pozice
  • Zaškolení zkušeným mentorem
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Přátelský kolektiv

Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • znalost jednacího jazyka

Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
  • praxe v administraci informační systémů veřejné správy výhodou,

znalosti a dovednosti (rozveďte v profesním životopisu)

  • rozšířenou znalost operačních systému na platformě Microsoft Windows Workstation + Server,
  • rozšířenou znalost problematiky síťových protokolů (TCP/IP, DHCP, DNS, HTTPS..), topologie sítí a aktivních prvků,
  • orientace v Exchange, rozšířenou znalost principu fungování elektronické pošty,
  • znalost Active Directory,
  • základní znalost dohledových systémů výhodou,
  • zkušenosti s virtualizací výhodou,
  • základní znalost správy databázového serveru Microsoft SQL serveru výhodou,
  • znalost zákona o kybernetické bezpečnosti výhodou,
  • znalost nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014 (eIDAS) výhodou,
  • základní znalost tvorby a administrace certifikátů zajišťujících důvěru výhodou,
  • znalost právních předpisů v oblasti GDPR výhodou,
  • znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou,
  • zkušenost s tvorbou zadávací dokumentace (technické specifikace a smlouvy) pro zadávání veřejných zakázek výhodou,
  • zkušenost s realizací veřejných zakázek výhodou,
  • zkušenosti z projektového řízení a týmové spolupráce výhodou,
  • zkušenosti ze spolupráce s dodavatelskými firmami v oboru informačních technologií výhodou,
  • základní znalost obecných informačních a agendových systémů (např. spisová služba, helpdesk, základní registry, JIP KAAS, Czech POINT, Codexis, apod.) výhodou,

další schopnosti a dovednosti (rozveďte v profesním životopisu)

  • schopnost analýzy potřeb uživatelů informačního systému,
  • komunikační dovednosti,
  • odolnost vůči stresu,
  • samostatnost a flexibilita,
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 21. srpna 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /204/298/295 nebo datová schránka ID: kazbzri.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky jsou:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech dle požadavků a předpokladů týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce;
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

*výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • Elekt Labs s.r.o.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. dubna
  • Olomouc
  • Elekt Labs s.r.o.
  • 45 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. dubna
  • Olomouc
  • DS Soft Olomouc, spol. s r.o.
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 22. března
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • OLC Systems s.r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Olomouc
  • Audioworks Music s.r.o.
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Kladno
  • ICT Kladno s.r.o.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • ...
Zveřejněno: 27. dubna
  • Kladno
  • ICT Kladno s.r.o.
  • 27 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 17. srpna
  • Kladno
  • ICT Kladno s.r.o.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • ...
Zveřejněno: 28. března
  • Rýmařov
  • RD Rýmařov s. r. o.
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdo je THP pracovník a jaký má plat

Kdo je THP pracovník a jaký má plat

Pojďme společně zjistit, kdo je technickohospodářský pracovník, jaké typicky vykonává činnosti a jak je za svou práci ohodnocen.

Přehledně: vše o brigádě nebo práci v důchodu

Přehledně: vše o brigádě nebo práci v důchodu

Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Prodloužení, nemoc či dovolená ve zkušební době? Poradíme, jak na to

Prodloužení, nemoc či dovolená ve zkušební době? Poradíme, jak na to

Vše, co potřebujete vědět o zkušební době. Co je to zkušební doba, je zkušební doba povinná, jak dlouhá je zkušební doba, může být zkušební doba prodloužena? Co zkušební doba a nemoc, zkušební doba a dovolená, nebo co když otěhotníte? Včetně vzoru výpovědi pro zaměstnance.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Co vědět o kvalifikační dohodě než ji podepíšete?

Co vědět o kvalifikační dohodě než ji podepíšete?

Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

administrátor AJ bezpečnost Bor činnost ČR data den dokumentace druh elektro EU evidence firma GDPR hledat horní HR informační systém ISO IT Lom měsíc Microsoft místo Most možnost na dobu neurčitou náležitosti narození nařízení vlády Olomouc pec plat postup pošty povolení pozice požadavky práce pracovní pracovní poměr pracovní pozice pracovní prostředí právo praxe prostředí protokol rozvoj řízení samostatnost služba SOU specifika spis spolupráce stabilní stres strukturovaný životopis školení technik telefon uchazeč výpočet vyšší vzdělání vzdělávání zaměstnání zkušenosti znalost znalosti životopis analýzy certifikát databázové dokument dovednost funkce informační jazyk kolektiv komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti mentor města na dobu náležitost nařízení oblast oblasti obor odbor odborné odborný oddělení operační osobní personální poměr PR právní profesní program projekt projektové přátelský předpis předpoklad příjemné příjemné pracovní prostředí schopnost schopnosti slané smart smlouvy správy statutár stav systém technické techniky technolog třída tým údaj uživatel výběr výběrové řízení zkušenost způsobilost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena