- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
výběrové řízení č. 2023/71, 72
druh práce: zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury. Stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky Magistrátu města Olomouce zařazené v odboru informatiky a Smart City
platová třída: 10. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu neurčitou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje
- Stabilní zaměstnání
- Perspektivní pracovní pozice
- Zaškolení zkušeným mentorem
- Příjemné pracovní prostředí
- Přátelský kolektiv
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka
Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- praxe v administraci informační systémů veřejné správy výhodou,
znalosti a dovednosti (rozveďte v profesním životopisu)
- rozšířenou znalost operačních systému na platformě Microsoft Windows Workstation + Server,
- rozšířenou znalost problematiky síťových protokolů (TCP/IP, DHCP, DNS, HTTPS..), topologie sítí a aktivních prvků,
- orientace v Exchange, rozšířenou znalost principu fungování elektronické pošty,
- znalost Active Directory,
- základní znalost dohledových systémů výhodou,
- zkušenosti s virtualizací výhodou,
- základní znalost správy databázového serveru Microsoft SQL serveru výhodou,
- znalost zákona o kybernetické bezpečnosti výhodou,
- znalost nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014 (eIDAS) výhodou,
- základní znalost tvorby a administrace certifikátů zajišťujících důvěru výhodou,
- znalost právních předpisů v oblasti GDPR výhodou,
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou,
- zkušenost s tvorbou zadávací dokumentace (technické specifikace a smlouvy) pro zadávání veřejných zakázek výhodou,
- zkušenost s realizací veřejných zakázek výhodou,
- zkušenosti z projektového řízení a týmové spolupráce výhodou,
- zkušenosti ze spolupráce s dodavatelskými firmami v oboru informačních technologií výhodou,
- základní znalost obecných informačních a agendových systémů (např. spisová služba, helpdesk, základní registry, JIP KAAS, Czech POINT, Codexis, apod.) výhodou,
další schopnosti a dovednosti (rozveďte v profesním životopisu)
- schopnost analýzy potřeb uživatelů informačního systému,
- komunikační dovednosti,
- odolnost vůči stresu,
- samostatnost a flexibilita,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 21. srpna 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /204/298/295 nebo datová schránka ID: kazbzri.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky jsou:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech dle požadavků a předpokladů týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce;
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
*výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.