- 46 000 Kč
- Plný úvazek

Platové zařazení:
8. platová třída podle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
(18 300 Kč – 26 830 Kč + osobní příplatek – výše platu je závislá na délce započitatelné praxe).
Nástup:
dle dohody, nejpozději k 1. 9. 2022.
Popis pracovní činnosti:
zajišťování provozu podatelny Státního oblastního archivu v Plzni (SOA): příjem, evidence a třídění došlé pošty, vedení centrální podatelny v elektronické spisové službě Athena pro SOA včetně přijímání a odeslání datových zpráv;
konverze dokumentů do a z elektronické podoby;
zajištění řádného vedení spisové služby pro 6. oddělení SOA, fyzické i elektronické zakládání, evidence spisů;
evidence služebních a interních předpisů SOA;
práce na kopírovacích strojích a skeneru;
objednávky k nákupu drobného materiálu;
obsluha telefonní ústředny;
vedení elektronické docházky zaměstnanců centrály SOA, evidence, kontrola čerpání dovolené a zdravotního volna, příprava podkladů docházky pro mzdovou účetní;
měsíční objednávky stravenek pro zaměstnance SOA (centrála) a zajištění jejich rozeslání na všechna pracoviště SOA;
vystavování platebních poukazů na příjmy k výzvám, rozesílání výzev a vypracovaných matričních výpisů jednotlivým žadatelům na základě příchozích žádostí;
provádění předepsaných čtvrtletních inventur pokladní hotovosti a cenin;
vedení skladové evidence publikací, jejich prodej a rozesílání;
vedení evidence klíčů k jednotlivým pracovištím v centrále SOA;
evidence vstupních karet do objektu centrály SOA;
provádění pravidelné řádné inventarizace majetku SOA;
vedení evidence karet majetku SOA;
zajištění zpracování pravidelné kontroly elektrospotřebičů.
Své stručné motivační dopisy doplněné strukturovaným životopisem, výpisem z trestního rejstříku a kopií dokladu o dosaženém vzdělání, mohou případní uchazeči zasílat poštou do 13. 7. 2022
na adresu:
Státní oblastní archiv v Plzni, Sedláčkova 22/44, 306 12 Plzeň,
obálku nadepsanou: Výběrové řízení – administrativní a spisový pracovník SOA.
Nebo elektronicky na adresu:
e-mail přes
, jako zprávu s předmětem: Výběrové řízení – administrativní a spisový pracovník SOA.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?