- Plný úvazek

Kontakt: Salaquardová Milena, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (8,00 – 14,00 hod-tel.předem)
Jaká je pracovní náplň zastávané pozice?
"Organizace administrativních prací a zajištění běžného provozu sekretariátu školy, vyřizování korespondence školy, vedení a vyřizování agendy dětí, vedení archivu školy, spisová služba.
"Hotovostní příjmy a výdaje školy, měsíční uzávěrky pokladny, výběr a ukládání hotovosti do banky
"Obsluha bezpečnostního zabezpečení vstupu do školy.
"Evidence školních úrazů žáků a pracovních úrazů zaměstnanců, zpracování hlášení a výkazů této oblasti, spolupráce s pojišťovnami, ošetřování lehčích poranění žáků, kontroly a obnova lékárniček.
Co Vám můžeme nabídnout?
"Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz – ranní směny 6:00 – 14:30 h (možná dohoda na úpravu pracovní doby), 25 dní dovolené, dotované stravování (oběd 13 Kč), příspěvek na penzijní pojištění a rekreaci, čerpání dovolené v letních měsících, jistotu pravidelného příjmu ve výplatním termínu, odměny při pracovních a životních výročích.
Kvalifikační předpoklady
"ÚSO vzdělání
"Výborná znalost MS office
"Bezúhonnost
"Předpokládaný nástup do zaměstnání ihned nebo dle dohody.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
"Zodpovědnost, pracovitost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, profesionální přístup k plnění úkolů
V případě Vašeho zájmu žádáme zaslání profesního životopisu na e-mailovou adresu: e-mail přes , písemně na adresu Moskevská 25, 360 01 Karlovy Vary, taktéž možno kontaktovat osobně či telefonicky na čísle zobrazit tel. číslo ředitelku školy Mgr. Bc. Evu Doušovou.
Jednosměnný provoz – ranní směny 6:00 – 14:30 h (možná dohoda na úpravu pracovní doby), 25 dní dovolené, dotované stravování (oběd 13 Kč), příspěvek na penzijní pojištění a rekreaci, čerpání dovolené v letních měsících, jistotu pravidelného příjmu ve výplatním termínu, odměny při pracovních a životních výročích.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?