Pracoviště: Josefa Šavla 1271/12, Ostrava – Mariánské Hory
1. kontakt e-mailem. Své CV a motivační dopis v angličtině zašlete prosím na e-mail e-mail přes
Pohovor bude probíhat v češtině a angličtině.
Pracovní náplň – administrativní podpora obchodníků zahraničního obchodu; každodenní komunikace se zákazníky; zpracování objednávek (e-shop/e-mail/telefon); finalizace obchodních případů, zajištění logistiky a fakturace; spolupráce s produktovým, účetním oddělením a výrobou.
Požadujeme – SŠ vzdělání s maturitou; znalost angl. jazyka slovem i písmem na úrovní B2 nebo vyšší; samostatnost a spolehlivost; tvořivost (pružnost myšlení, iniciativa, kreativita); pro-zákaznickou orientaci a týmovou spolupráci; tah na branku, orientaci na výkon; komunikativnost; aktivní přístup k práci; znalosti a schopnosti práce na PC na úrovní pokročilého uživatele; ochotu učit se novým věcem.
Výhodou – SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření; praktické zkušenosti z oblasti zahraničního obchodu; povědomí o bezdrátových technologiích; znalost SAP Business One; absolvovaná školení komunikačních dovedností a jednání se zákazníky; aktivní znalost německého nebo polského jazyka slovem i písmem.
Nabízíme – zázemí silné a stabilní firmy; zajímavou a odpovědnou práci; příležitost pro seberealizaci a osobní rozvoj; školení komunikačních dovedností a odborných znalostí; jazykový rozvoj (firemní jazykové kurzy).
Benefity: Příspěvek na životní kapitálové pojištění/důchodové připojištění 1.350,–Kč měsíčně, pololetní a vánoční odměny, stravenky.



