- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis pracovní pozice:
o administrativní činnost na oddělení nákupu,
o komunikace s dodavateli,
o práce s interními programy, zpracování výstupů z databáze,
o zpracování obchodního případu objednávka, dodávka, vyřízení reklamací atd.).
Co od Vás očekáváme:
o SŠ vzdělání,
o dobré komunikační schopnosti,
o znalost AJ/NJ výhodou, né podmínkou,
o týmového ducha,
o dobrá znalost práce na PC, převážně MS Office (Excel, Outlook atd.),
o řidičský průkaz skupiny B. výhodou,
o zájemce by měl být ideálně z okolí Zruče nad Sázavou.
Zaměstnanecké výhody:
o odpovídající platové ohodnocení,
o profesionální zázemí,
o zodpovědnou a perspektivní práci v dynamické a rozvíjející se české firmě,
o možnost dalšího vzdělávání, profesního růstu a seberealizace,
o odpovídající finanční ohodnocení podle kvality a výsledků odvedené práce,
o 5 týdnů dovolené,
o příspěvek zaměstnavatele na stravování,
o příspěvek na dopravu,
o příspěvek na penzijní připojištění.
V případě zájmu volejte na telefon zobrazit tel. číslo od 8:00h do 14h nebo emailem na e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.