- Plný úvazek

Co u nás budete dělat?
• vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• řízení a vedení sociálních pracovnic
• komplexní koordinaci pracovníků v sociálních službách- základní výchovné nepedagogické činnosti
Co požadujeme a oceníme?
• vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona o sociálních službách, jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkající se sociální oblasti
• praxi v sociálních službách
• orientaci v problematice osob s duševním onemocněním
• znalost standardů kvality a individuálního plánování
• schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby
• organizační dovednosti, zodpovědnost za práci svoji i svých podřízených, aktivní přístup k práci i k řešení nenadálých situací, schopnost komunikovat s různými typy lidí v různých situacích (podřízení zaměstnanci, nadřízení zaměstnanci, kolegové na stejné úrovni řízení, uživatelé, rodiny uživatelů)
• flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost, důslednost
• psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi
• práce na PC na vysoké úrovni
• trestní bezúhonnost
• výhodou praxe s vedením lidí a znalost IS Cygnus
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co nabízíme?
• další vzdělávání a zdokonalování v manažerských dovednostech
• přátelské a podporující pracovní prostředí
• 5 týdnů dovolené
• zaměstnanecké výhody– cenově zvýhodněné stravování, příspěvek na penzijní připojištění
Předpokládány nástup?
• dle dohody
Plat?
• platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. 10. platová třída/platový stupeň dle praxe, tedy plat 35 000 Kč až 44 000 Kč + možnost osobního ohodnocení, po zapracování tedy možný plat až cca 50 000 Kč
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte personalistovi na e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?