- 39 000 – 42 998 Kč
- Plný úvazek
Co u nás budete dělat?
• vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• řízení a vedení sociálních pracovnic
• komplexní koordinaci pracovníků v sociálních službách- základní výchovné nepedagogické činnosti
Co požadujeme a oceníme?
• vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona o sociálních službách, jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkající se sociální oblasti
• praxi v sociálních službách
• orientaci v problematice osob s duševním onemocněním
• znalost standardů kvality a individuálního plánování
• schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby
• organizační dovednosti, zodpovědnost za práci svoji i svých podřízených, aktivní přístup k práci i k řešení nenadálých situací, schopnost komunikovat s různými typy lidí v různých situacích (podřízení zaměstnanci, nadřízení zaměstnanci, kolegové na stejné úrovni řízení, uživatelé, rodiny uživatelů)
• flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost, důslednost
• psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi
• práce na PC na vysoké úrovni
• trestní bezúhonnost
• výhodou praxe s vedením lidí a znalost IS Cygnus
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co nabízíme?
• další vzdělávání a zdokonalování v manažerských dovednostech
• přátelské a podporující pracovní prostředí
• 5 týdnů dovolené
• zaměstnanecké výhody– cenově zvýhodněné stravování, příspěvek na penzijní připojištění
Předpokládány nástup?
• dle dohody
Plat?
• platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. 10. platová třída/platový stupeň dle praxe, tedy plat 35 000 Kč až 44 000 Kč + možnost osobního ohodnocení, po zapracování tedy možný plat až cca 50 000 Kč
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte personalistovi na e-mail: e-mail přes .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.