- 30 500 Kč
- Plný úvazek

Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Do našeho týmu hledáme zkušeného a spolehlivého pracovníka do oddělení Energetika a správa majetku, který bude zodpovědný za zajištění preventivní údržby, provozu technologií budov a jejich údržby. Bude komunikovat s odděleními v rámci celé společnosti.
Čeho budete součástí:
o Zajišťování preventivní údržby a provozu technologií, budov a údržba veškerých ploch areálu ŠKODA JS a.s.
o Udržování a rozvoj systémů pro vykazování práce údržby, vyhodnocení směnnosti údržby.
o Kontrola plnění smluv s externími dodavateli servisních služeb v oborech vodárenství, topenářství, rozvodny, výtahy, klimatizace, úklidové služby apod.
o Kontrola, zajišťování a tvorba podkladů pro vyhodnocení nákladů prováděných oprav a spotřebovaného materiálu včetně rozúčtování faktur.
o Sběr dat a vyhodnocení měřených a fakturovaných hodnot v energetice.
o Zajišťování provozu a potřebných revizí vyhrazených technických zařízení (kotle, TNS, hromosvody, el. zařízení, plyn). Požární prevence.
Co byste měl(a) umět:
o SŠ s technickým zaměřením
o Znalosti MS Office, základy AutoCAD
o ŘP skupiny B
o Samostatnost a flexibilita
Zaměstnanecké výhody:
o Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
o 5 týdnů dovolené
o 3 dny SICK DAYS
o Odpovídající finanční ohodnocení
o Pravidelné vzdělávání a školení
o Práce v příjemném prostředí
o Roční a jubilejní odměny
o Volno s náhradou mzdy ve vybraných případech (stěhování, svatba apod.)
o Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
o 14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
o 12 000,– Kč/rok – Pluxee benefitní karta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?