- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Lhůta pro podání přihlášky: doručit do 02.06.2025 do 09:00 hod. Přihlášky a požadované doklady zašlete v obálce označené VEŘEJNÁ VÝZVA – ÚSEK PŘÍPRAVY A REALIZACE INVESTIC na adresu: Městský úřad Šenov, Radniční náměstí 300, 739 34 Šenov
nebo doručte osobně na podatelnu městského úřadu (Městský úřad Šenov, Radniční náměstí 300, 739 34 Šenov) nebo zašlete na elektronickou podatelnu: e-mail přes
nebo do datové schránky města Šenov: zznbfqm.
Druh práce: investiční technik na úseku přípravy a realizace investic – příprava a realizace investic, veřejných zakázek.
Zařazení: Městský úřad Šenov, odbor investic, MH a dopravy, úsek přípravy a realizace investic
Platové zařazení: 10. platová třída (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění), možnost postupného přiznání osobního příplatku.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 4 měsíce.
Nástup: 01.07.2025, případně dle dohody.
Předpoklady: dle § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, b) dosáhla věku 18 let, c) je plně svéprávná, d) je bezúhonná,
Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat (§ 6 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb.):
K přihlášce se připojí tyto požadované doklady (dle § 6 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo veřejnou výzvu i bez uvedení důvodů kdykoli v jejím průběhu zrušit nebo nevybrat žádného ze zájemců.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.