- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Tajemnice MěÚ Milevsko vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa podle zákona č. 312/2002 Sb.
Název územního samosprávného celku: město Milevsko.
Místo výkonu práce: město Milevsko, Městský úřad Milevsko.
Platové zařazení: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(21.260 – 31.240 Kč podle délky započitatelné praxe + osobní příplatek, benefitní program – stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Druh práce: řídí a koordinuje činnosti v oblasti dotací a grantů, vyhledává vhodné dotační programy pro potřeby města, koordinuje činnosti související s podáváním žádostí o podpory a dotace a s přijímáním podpor a dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím, vyhodnocuje čerpání podpory.
Připravuje, zadává a kontroluje veřejné zakázky malého rozsahu
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
(vzor přihlášky zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz)
V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 22.08.2022 (pondělí) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – Referent odboru investic a správy majetku“ do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Michal Herma, telefon: 382 504 201, zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Tajemnice MěÚ Milevsko si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?