- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Tajemnice MěÚ Milevsko vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa podle zákona č. 312/2002 Sb.
Název územního samosprávného celku: město Milevsko.
Místo výkonu práce: město Milevsko, Městský úřad Milevsko.
Platové zařazení: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(21.260 – 31.240 Kč podle délky započitatelné praxe + osobní příplatek, benefitní program – stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Druh práce: řídí a koordinuje činnosti v oblasti dotací a grantů, vyhledává vhodné dotační programy pro potřeby města, koordinuje činnosti související s podáváním žádostí o podpory a dotace a s přijímáním podpor a dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím, vyhodnocuje čerpání podpory.
Připravuje, zadává a kontroluje veřejné zakázky malého rozsahu
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
(vzor přihlášky zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz)
V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 22.08.2022 (pondělí) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – Referent odboru investic a správy majetku“ do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Michal Herma, telefon: 382 504 201, zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Tajemnice MěÚ Milevsko si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.