- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
NÁPLŇ PRÁCE:Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek. Při této činnosti se řídí platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. Poskytování základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek. Komplexní zpracovávání žádosti o nepojistné sociální dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověřování potvrzení a dokladů. Posuzování nároků na nepojistné sociální dávky, zajišťování jejich výplaty a vyúčtování. Zpracovávání a kontrola oprávněnosti poskytování těchto dávek a podmínek pro pokračování jejich výplaty. Zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie. Příprava, předávání a skenování písemností na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitalizovaného zpracování dokumentů. Poskytování relevantních údajů ostatním subjektům v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Plnění dalších úkolů v rámci služebního zařazení dle pokynů přímých nadřízených.
NABÍZÍME: Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek-rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč
. Zvláštní příplatek 2 300 Kč.
KONTAKT: emailem, písemně, datovou schránkou
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. ledna 2024, tj. v této lhůtě • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –
Kunětické 2011, 530 02 Pardubice, • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/152096–78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.