- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE:Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek. Při této činnosti se řídí platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. Poskytování základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek. Komplexní zpracovávání žádosti o nepojistné sociální dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověřování potvrzení a dokladů. Posuzování nároků na nepojistné sociální dávky, zajišťování jejich výplaty a vyúčtování. Zpracovávání a kontrola oprávněnosti poskytování těchto dávek a podmínek pro pokračování jejich výplaty. Zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie. Příprava, předávání a skenování písemností na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitalizovaného zpracování dokumentů. Poskytování relevantních údajů ostatním subjektům v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Plnění dalších úkolů v rámci služebního zařazení dle pokynů přímých nadřízených.
NABÍZÍME: Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek-rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč
. Zvláštní příplatek 2 300 Kč.
KONTAKT: emailem, písemně, datovou schránkou
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. ledna 2024, tj. v této lhůtě • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –
Kunětické 2011, 530 02 Pardubice, • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/152096–78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.