- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE:Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek. Při této činnosti se řídí platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. Poskytování základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek. Komplexní zpracovávání žádosti o nepojistné sociální dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověřování potvrzení a dokladů. Posuzování nároků na nepojistné sociální dávky, zajišťování jejich výplaty a vyúčtování. Zpracovávání a kontrola oprávněnosti poskytování těchto dávek a podmínek pro pokračování jejich výplaty. Zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie. Příprava, předávání a skenování písemností na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitalizovaného zpracování dokumentů. Poskytování relevantních údajů ostatním subjektům v rozsahu a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
Plnění dalších úkolů v rámci služebního zařazení dle pokynů přímých nadřízených.
NABÍZÍME: Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek-rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč
. Zvláštní příplatek 2 300 Kč.
KONTAKT: emailem, písemně, datovou schránkou
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. ledna 2024, tj. v této lhůtě • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –
Kunětické 2011, 530 02 Pardubice, • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/152096–78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?