- 32 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Co nás charakterizuje? Voda! Naše poslání je o ni pečovat. Hledáme cesty, jak udržet stejné to, co je dokonalé. Co nejde nahradit. Využíváme k tomu ty nejlepší technologie.
Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pracovní pozici geodet
• provádí geodetická měření dle potřeb akciové společnosti
• provádí průzkumy kanalizačních stok
• pořizuje a zpracovává data pro GIS
• přebírá a kontroluje geodetickou část dokumentací skutečného provedení staveb
• provádí kontrolu stavby v jejím průběhu
• vypracovává geodetické podklady pro projekty staveb
• zajišťuje dle potřeby styk s katastrálními úřady ČR
• podílí se na správě, údržbě a aktualizaci datové základny GIS
• minimálně SŠ vzdělání v oboru geodezie a kartografie
• dobrá znalost v oblasti geodezie ve stavebnictví (zaměřování, výpočty a zpracování dokumentací)
• orientace ve stavební výkresové dokumentaci
• dobrá orientace v prostředí Word, Excel, MicroStation
• dobrý zdravotní stav a fyzická kondice pro práci ve výškách a nad hloubkou
• řidičský průkaz skupiny „B“
• samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, analytické a logické myšlení
• zajímavou, odpovědnou a různorodou práci ve stabilní a prosperující společnosti
• jednosměnný provoz (zkrácená pracovní denní doba 7,5 hod.)
• četné zaměstnanecké výhody (příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, příspěvek na stravování, zaměstnanecký zvýhodněný tarif mobilního operátora O2, 5 týdnů dovolené + 2 dny benefitní volno, pracovní doba 37,5hod./týden, příspěvek na dětskou rekreaci, aj.)
• možnost parkování v areálu zaměstnavatele
• dobrá dostupnost v rámci IDS JmK
Pracoviště: Pisárecká 555/1a, 603 00 Brno
Předpokládaný nástup: 1.2.2024
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?