- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Předpokládaný nástup: od 1. 11. 2023 nebo po dohodě. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní poměr vzniká jmenováním do funkce viz § 103 odst. 3 z. č. 128/2000 Sb.
Charakteristika pozice:
• zajišťuje výkon přenesené působnosti s výjimkou věcí, které jsou zákonem svěřeny radě obce nebo zvláštnímu orgánu obce, • plní úkoly uložené mu Zastupitelstvem obce Velké Březno, Radou obce Velké Březno nebo Starostkou obce Velké Březno, • stanoví podle zvláštních předpisů platy všem zaměstnancům obce zařazeným do obecního úřadu, • plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních předpisů vůči zaměstnancům zařazeným do obecního úřadu, • je oprávněnou úřední osobou a představený (nadřízený) oprávněných úředních osob, • je oprávněn určovat oprávněné úřední osoby pro potřeby správního řízení,
• vydává spisový řád, skartační řád a pracovní řád obecního úřadu, případně další vnitřní směrnice obecního úřadu, nevydává-li je rada obce, • vykonává funkci zapisujícího orgánu dle zákona o střetu zájmů, • vykonává funkci editora systému RPP AIS působnosti Obecního úřadu Velké Březno, • zabezpečuje vklad OZV a nařízení obce do Sbírky právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů, • zodpovídá za přípravu podkladů pro jednání rady a zastupitelstva obce.
Dále musí být splněny předpoklady stanovené § 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
Vedoucím úřadu (tajemníkem) se může stát fyzická osoba, která splňuje předpoklady podle § 4 zákona o úřednících a má nejméně tříletou praxi • jako vedoucí zaměstnanec, • nebo při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, • a nebo ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce.
Délka této praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce.
Další požadavky pro toto výběrové řízení jsou:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
• dobrá orientace v legislativě upravující oblast veřejné správy, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád a další,
• schopnost konstruktivní spolupráce s orgány územní samosprávy, samostatnost, komunikativnost, pečlivost a příjemné vystupování, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů,
• schopnost týmové práce a efektivního řízení pracovního kolektivu, motivování jeho členů, schopnost operativně a samostatně řešit problémy spojené s výkonem samosprávy, státní správy a vedením kolektivu, • zvládání stresu a plnění množství souběžných úkolů, • časová flexibilita,
• velmi dobrá znalost práce na PC, • zdravotní způsobilost k výkonu funkce.
Výhodou:
• praxe ve veřejné správě (např. sociální věci, matrika, přestupky apod.),
• řidičský průkaz skupiny B, • zkouška odborné způsobilosti dle z.č. 312/2002 Sb., v platném znění nebo úřednické zkoušky dle vč.162/2015, v platném znění.
Uchazeč musí podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení a titul uchazeče, • datum a místo narození uchazeče, • státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 31. července 2023 do 15:00 hodin osobně na podatelnu Obecního úřadu Velké Březno, nebo poštou. Obálku označte slovy: „VŘ – Tajemník OÚ – neotevírat“. O datu a čase doručení rozhoduje otisk podacího razítka OÚ Velké Březno.Přihlášku lze také doručit prostřednictvím datové schránky.
Bližší informace na e-mailu e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?