- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Kvalifikační předpoklady: minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Uživatelská znalost práce s PC-MS Office, Word, Excel, Outlook, …, internet,
Pracovní náplní je: znalost náležitostí podání a o postupů při vyřizování jednotlivých podání. Komplexní zajišťování spisové služby města Bzenec – přebírání dokumentů, jejich třídění a uložení ve spisovně, práce v elektronickém systému spisové služby. Doručování prostřednictvím datových schránek, předání pošty jednotlivým odborům. Spolupráce při zajišťování spisové služby – podatelna, výpravna písemností. Výhodou znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů v platném znění a vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby. Provádění skartačních řízení – analogových i elektronických.
Požadujeme: výborné komunikační schopnosti a vystupování, výborná odolnost vůči stresu, časová flexibilita. Zdvořilé, příjemné, vstřícné a nekonfliktní vystupování, schopnost týmové práce, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu, administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost. Zvládání krizových situací, zájem učit se novým věcem. Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost. Složení zkoušek ZOZ pokud bude v budoucnu zaměstnavatelem požadováno.Praxe v oblasti administrativy. Zkušenost s elektronickou spisovou službou výhodou.
Další požadavky na uchazeče výhodou: praxe výkonu práce ve státní správě. Znalost cizích jazyků. Řidičské oprávnění skupiny B. 1/3
Předpoklady pro výkon funkce: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem s trvalým pobytem na území ČR; věk minimálně 18 let; způsobilost k právním úkonům; občanská a morální bezúhonnost – za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nenahlíží, jakoby nebyla odsouzena; velmi dobré komunikační schopnosti; schopnost týmové práce, je vítána orientace ve vedení správního řízení, orientace v legislativě; praxe v obdobné činnosti.
Výčet dokladů, které zájemce předloží: životopis, který musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, datum a podpis zájemce, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem nebo čestným prohlášením – pokud doklad o bezúhonnosti domovský stát nevydává; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; přihlášku – příloha č. I. vyhlášeného výběrového řízení.
Přihlášku s požadovanými doklady zájemce doručí v zalepené obálce, označené v levém horním rohu nápisem “ADMINISTRATIVA” buď osobně na podatelnu Městského úřadu Bzenec, nebo poštou na adresu: Městský úřad, náměstí Svobody 73, 696 81 Bzenec, ve lhůtě nejpozději do 14:00 hodin dne 14.12.2022.
Více na www.bzenec.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?