Pracovník/pracovnice vztahů k veřejnosti

Ústí nad Labem
23.110 – 33.220 Kč

Co vás čeká

  • příprava a realizace komunikační, PR a marketingové strategie
  • kreativní spolupráce s uměleckým i provozním týmem divadla
  • práce v uměleckém prostředí progresivní české divadelní scény
  • komunikace s novináři
  • vedení a aktualizace divadelního webu
  • správa sociálních sítí Facebook a Instagram
  • produkční práce při přípravě tiskovin a dalších výstupů komunikace s veřejností
  • spolupráce na rozvoji marketingových kampaní divadla

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • anglický jazyk (komunikativní úroveň slovem i písmem)
  • pokročilá znalost práce s PC
  • vítána je praxe – ideálně v kulturním provozu, v komunikaci nebo marketingu
  • kreativita, schopnost společně řešit problémy, komunikativnost
  • základní znalost provozu divadelní resp. kulturní instituce
  • schopnost snášet nárazově velké pracovní zatížení a stres
  • samostatnost při rozhodování a plánování, preciznost a zodpovědnost
  • rámcové zkušenosti s produkcí vítány
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • způsobilost k právním úkonům, trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost

Nabízíme: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, výhodný mobilní tarif, zvýhodněné vstupenky na představení, MultiSport karta

Kontakt: e-mailem

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SAFE LOGIC s.r.o. | SAFE LOGIC s.r.o. | Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem Ústí nad Labem-centrum, Ústí…
  • 24 800 – 30 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

kulturní zkušenost