Správce informačních a komunikačních technologií, Městský úřad Sokolov

Sokolov
26.390 – 37.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Pracovní poměr na dobu určitou (zástup z důvodu dlouhodobé nemoci, následné mateřské a rodičovské dovolené), nástup dle dohody.

Popis pozice:

  • Zajišťuje agendu smluv, objednávek oddělení informatiky včetně zveřejňování v registru smluv.
  • Zajišťuje správu a provoz ekonomických agend – rozpočet, zpracování faktur a dalších související činnosti v oblasti IT.
  • Zajišťuje svěřenou oblast vzdělávání pracovníků úřadu v oblasti informačních technologií.
  • Zajišťuje nasazování a rozvoj agend eGovernmentu aplikací města Sokolov.
  • Zajišťuje správné funkce a chod vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury.
  • V případě získání dotací v oblasti informační a komunikační infrastruktury vykonává případně svěřené činnosti.
  • Zajišťuje servis uživatelům na úseku správy databází a další obdobné činnosti

Požadavky:

  • Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office,

internet).

  • Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
  • Základní znalost zákona č.128/2000 Sb. o obcích v platném znění
  • Dobré znalosti a přehled v oblasti informačních technologií, dobrá orientace v oblasti HW a SW systémů obecně.

Výhodou:

  • Praxe v oblasti správy rozpočtu.
  • Praxe v oblasti tvorby koncepčních materiálů v oblasti informační a komunikační infrastruktury.
  • Praxe v oblasti programování.
  • Praxe v oblasti správy informačních systémů.
  • Praxe v oblasti správy databází.
  • Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).

Zaměstnanecké výhody:
pružná pracovní doba, stravenky v hodnotě 120 Kč, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, ošatné, měsíční příspěvek sociální fond – 3 000 Kč, možnost příspěvku na jazykový kurz, možnost získání městského (služebního) bytu

Náležitosti, místo a způsob podání přihlášky do výběrového řízení naleznete na stránkách města www.sokolov.cz v části volná pracovní místa.
Termín podání přihlášek: do 22.11.2023

Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Praze | Vyšší policejní škola a… | Hrdlořezy, Praha Hrdlořezy, Praha
  • 29 220 – 45 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

měsíční na dobu určitou