- Plný úvazek

STRÁŽNÍK – STRÁŽNICE MĚSTSKÉ POLICIE
Náplň činnosti: zabezpečování místních záležitostí veřejného pořádku a plnění dalších úkolů
podle zákona o obecní policii nebo podle zvláštních zákonů.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové podmínky: 7. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění NV
č. 264/2022 Sb.)
Finanční ohodnocení: základní tarif podle započitatelné praxe od 22.000 Kč do 32.000 Kč, dále zvláštní příplatek (tzv. rizikové), příplatky za práci v noci, za práci v sobotu, v neděli a ve svátek, osobní příplatek po uplynutí zkušební doby (podle dosahovaných výsledků)
Možný nástup: 01.10.2023 (nebo dle dohody)
Splnění předpokladů dle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších
předpisů:
• občan České republiky,
• fyzická osoba, která dosáhla věku alespoň 18 let,
• plná svéprávnost,
• bezúhonnost a spolehlivost v souladu s § 4a a § 4b zákona č. 553/1991 Sb.
Kvalifikační předpoklad: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
Další požadavky:
• způsobilost pro získání zbrojního průkazu sk. D
• odborná způsobilost – předpoklad získání osvědčení MV
• řidičské oprávnění min. sk. B (aktivní řidič)
• dobrá pověst a morální předpoklady pro výkon práce
• komunikační a organizační schopnosti
• uživatelská znalost práce s PC (zejména programy MS Word, Excel, Outlook)
• zvýšená psychická odolnost
• samostatnost, spolehlivost, flexibilita, aktivita
• schopnost rozhodování v mimořádných a krizových situacích
• loajalita vůči zaměstnavateli
• schopnost učit se novým poznatkům
• zdravotní způsobilost (výborný zdravotní stav)
• praxe u obecní policie či v oboru bezpečnostních složek výhodou
• platný zbrojní průkaz sk. D výhodou
• trvalé bydliště Hostinné a okolí (z důvodu dosažitelnosti)
• znalost cizího jazyka výhodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?