- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Starostka města Hlučín oznamuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
STRÁŽNÍK MĚSTSKÉ POLICIE
Na obsazení této pracovní pozice bude poskytnut náborový příspěvek ve výši 50 000 Kč za předem stanovených podmínek.
Pracoviště: Hlučín
Charakteristika činnosti:
Předpoklady: uchazeč musí splňovat předpoklady podle ustanovení §4 zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, v platném znění (státní občanství ČR, dosažení 21 let, bezúhonnost, tělesná, zdravotní a duševní způsobilost, spolehlivost).
Předpokládaný nástup : dohodou.
Platové zařazení : 8.platová třída (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů). Do doby získání osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů – 5. platová třída.
Kvalifikační požadavky: minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou.
Přihláška musí být podána v zalepené obálce s přesným označením výběrového řízení.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti :
K přihlášce připojte tyto doklady :
§ 4b zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii ve znění pozdějších předpisů (ne starší 3 měsíce)
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete (nebo doručte osobně na Podatelnu MěÚ) do 15.8.2024 do 10:00 hod. na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 24, 748 01 Hlučín.
K osobnímu pohovoru budete pozváni telefonicky nebo na Vámi uvedenou e-mailovou adresou.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány.
Kontaktní osoba: Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení zrušit bez udání důvodů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?