- 70 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika vykonávané činnosti
Zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační
a komunikační infrastruktury, informačních systémů, aplikací pro koncové uživatele, sítí databází apod., zejména v těchto oblastech:
uživatelská podpora pracovních stanic s OS Windows a Windows serverem, včetně tiskáren a dalších připojených zařízení podpora a správa aplikací klient/server
a správa aplikací v prostředí MS Office, Exchange Server, MSSQL, Oracle
auživatelská podpora pro aplikace MS Office, podpora a správa pracovních stanic a aplikací tenkých klientů v prostředí VMWare VMWare vSphere, podpora a správa GIS aplikací v prostředí GeostoreV6, Marushka. Podpora provozu a správa Windows serverů v prostředí VMWare vSphere, podpora a správa provozu aktivních prvků – switch, router (CISCO, HP) v síti LAN, správa databází MS SQL a Oracle, správa uživatelů v prostředí Windows Active Directory, organizace a správa zálohování v prostředí programu Veeam, orientace v dotačních IT titulech a účast na rozvojových projektech, orientace v eGovernmentu, zástupce vedoucího oddělení IT
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Platové zařazení a platové podmínky
12. platová třída (platové rozpětí 27 250 Kč – 40 120 Kč dle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů
Dále nabízíme zajímavé benefity, příjemné pracovní prostředí, vlastní kancelář, podporu
a zaškolení od nadřízeného, dobrý pracovní kolektiv.
Pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení na dobu neurčitou
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
Lhůta pro podání přihlášky do 18. 11. 2022 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky
Obálku označenou „Výběrové řízení na funkci "IT specialistka/specialista – NEOTVÍRAT“ uchazeč zašle
na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo osobně předá na podatelnu městského úřadu.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?