- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE:
správa procesu objednávek od jejího přijetí až po bezproblémové dodání našim zákazníkům; poskytování podpory našim zákazníkům, včetně zpracování reklamací, exportních dokumentů a zákaznických dokumentů dle potřeby; správa zásob za účelem pokrytí výrobních potřeb; zajištění vzorků na základě požadavků zákazníků; udržování a využívání Schreiber systémů; podpora obchodního týmu v projektech a podílení se na realizaci těchto projektů; aktualizace informací a komunikace všem zúčastněným v jednotlivých projektech; udržování dat v databázi zákazníků; spolupráce s ostatními globálními týmy i s týmy na lokální úrovni
POŽADUJEME:
Hledáme týmového hráče, který bude mít:
preferujeme VŠ vzdělání, minimálně SŠ s maturitou; MS Office (Excel), Oracle výhodou; aktivní znalost Aj (slovem i písmem); proaktivní a prozákaznický přístup; analytické a logické myšlení; pečlivost, komunikativnost
NABÍZÍME VÁM:
pracovní prostředí plné výzev a prostoru pro zlepšení; práce na plný úvazek; 5 týdnů dovolené; výběr z benefitů Multi pass CARD v hodnotě 12 000,– Kč/rok; roční bonus dle výsledků hospodaření firmy; sick days 3 dny / rok (zdravotní volno); odměna za doporučení nového zaměstnance 13 000 až 45 000 Kč; ochutnávka a konzumace našich výrobků dle interních pravidel; závodní stravování
První kontakt e-mailem, telefonicky po – pá

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.