- Ostrava
- WALBO RAILWAY s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
1. kontakt e-mailem: e-mail přesVaší pracovní náplní bude péče o stávající zákazníky, tvorba nabídek a poptávek pro námi nabízené produkty, vyřizování objednávek, sledování průběhu zakázek výrobou, správa pohledávek apod. Budete připravovat pravidelné reporty a komunikovat se všemi ostatními útvary společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- VŠ vzdělání – vhodné i pro absolventy
- Praxi v oblasti call centra nebo zákaznického servisu – výhodou
- Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni, znalost dalšího jazyka výhodou
- Schopnost komunikace, samostatné práce, reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
- Znalost práce na PC
Zaměstnanecké výhody:
- Zázemí v dynamicky se rozvíjející stabilní české firmě
- Týden dovolené navíc
- Služební notebook a telefon
- Pojištění odpovědnosti za škody způsobené zaměstnavateli
- Příspěvek na stravování
- Odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a prokazatelné praxi + prémie
Nástup ihned