- Ústí nad Labem
- O2 Czech Republic a.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Místo výkonu práce: Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem.Náplň práce:
- . příprava a realizace zadávacích a výběrových řízení veřejných zakázek
- . systematické vyhledávání dotačních programů pro potřeby organizace
- . tvorba a revize zadávacích podmínek, kritérií hodnocení, protokolů, rozhodnutí a obdobných
- dokumentů souvisejících s administrovanými zadávacími řízeními
- . zajištění uveřejňování příslušných formulářů a dokumentů ve Věstníku veřejných zakázek
- a na profilu zadavatele elektronickými nástroji
- . organizace jednání hodnotících komisí k posouzení a vyhodnocení nabídek účastníků
- . komunikace s jednotlivými útvary a metodická podpora při zadávání VZ v rámci svěřené agendy
- . tvorba vnitřních směrnic a stanovování postupů v oblasti veřejných zakázek
- Požadavky na pozici:
- . VŠ vzdělání právního / ek. směru
- . znalost zákona č. 134/2016 Sb. (Zákon o zadávání veřejných zakázek)
- . znalost zákona č. 320/2001 Sb., (Zákon o finanční kontrole) a vyhlášky č. 416/2004 Sb. – výhodou
- . znalost zákona č. 340/2015 Sb., (Zákon o registru smluv) – výhodou
- . orientace práce se spisovou službou, datovou schránkou a registrem smluv – výhodou
- . prokazatelná zkušenost s administrací veřejných zakázek min. 2 roky
- . velmi dobrá úroveň práce s PC (MS Word, Excel, PPT, Outlook, Google apod.)
- . znalost principů fungování a hospodaření příspěvkové organizace – výhodou
- . silná a přátelská osobnost odolná vůči stresu, výborné organizační a komunikační schopnosti
- . bezúhonnost, pečlivost, schopnost samostatné i týmové práce, analytické myšlení
- Charakteristika a platové zařazení vykonávané činnosti:
- . pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou
- . platové zařazení dle ZP a NV č. 341/2017 Sb. – třída 11., stupeň dle doložené odborné praxe,
- příplatek za vedení, osobní příplatek
- . pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, stravenky, dále pak
- zaměstnanecké jízdné včetně výhod pro rodinné příslušníky
- . možnost dalšího vzdělávání, rozšiřování kvalifikace a kariérní růst
- Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
- . strukturovaný životopis s přehledem dosavadních zaměstnání a praxe, motivační dopis (jméno,
- příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, podpis uchazeče, kontaktní údaje)
- . doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání a kopie odborných osvědčení
- . písemný souhlas se zpracováním, uchováním a poskytnutím osobních údajů třetím osobám
- pro účely výběrového řízení
- Přihláška do výběrového řízení včetně požadovaných listin (příloh) musí být doručena ve lhůtě
- do 22.2.2021 s předmětem značení:
- „Výběrové řízení – SPECIALISTA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK – NEOTVÍRAT“
- Prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: DSÚK, p.o., Velká Hradební 3118/48,
- 400 01 Ústí nad Labem, nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu ÚK na uvedené adrese.
- Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem
- na e-mailovou adresu: e-mail přes zobrazit tel. číslo . Kontaktní osoba: Lena Dvořáková, tel.:
- Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
- Velká Hradební 3118/48, 400 01 Ústí nad Labem
- IČO 06231292, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném