- Plný úvazek

Kontakt: Černý Václav Ing., e-mail:
Vzdělání VŠ nebo SŠ s maturitou (technické, dopravní, ekonomické, obchodní zaměření, VŠ v leteckém oboru výhodou)
Manažerské schopnosti a dovednosti (v obdobné pozici výhodou)
Organizační schopnosti
Koncepční a analytické myšlení
Komunikativní a prezentační schopnosti
Schopnost samostatného rozhodování
Praxe min. 3 roky v oblasti provozu letiště nebo letectví výhodou
Bezúhonnost ve smyslu § 85e) zákona č.49/1997 Sb., o civilním letectví (dokládá se potvrzením o ověření spolehlivosti, vydávaném ÚCL)
Aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem, CEF B2)
Pokročilou znalost práce na PC (Word, Excel)
Řidičské oprávnění skupiny B
Odpovídá za řízení a dozor provozních služeb letiště
Odpovídá za provoz leteckých pozemních zařízení pracoviště ramp Handling
Odpovídá za organizaci a řízení pozemního odbavení letadel, cestujících a nákladu
Odpovídá za organizaci a řízení provozu na odbavovacích plochách letiště
Odpovídá za zajišťování provozní bezpečnosti veškerých činností úseku
Odpovídá za řízení úseku a pracovišť handling, ramp handling, nakládání zavazadel
Odpovídá za organizaci a řízení zimní údržby letiště
Odpovídá za program pro omezení nebezpečí střetů s ptactvem
Odpovídá za tvorbu a aktualizaci vnitřních norem společnosti v působnosti úseku
Odpovídá za zajištění výcviku a přezkušování pracovníků
Náročnou a zodpovědnou práci v zajímavém prostředí
Možnost odborného růstu a vzdělání
Odpovídající mzdové ohodnocení
Pružnou pracovní dobu
Služební mobilní telefon, notebook
Zaměstnanecké benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?